Translate

dinsdag 1 maart 2011

Aan de haak....

Aangestoken door alle leuke voorbeelden op internet en in blogland, kreeg ook de haakkriebels. Ik heb het in het verleden wel eens gedaan. Maar met enige oefening had ik het zo weer onder de knie, lang leve alle voorbeeldfilmpjes op youtube.
Maar ja waar kan je dan mooie haakkatoen en een haaknaald kopen was de vraag. Dat was nog niet zo heel makkelijk. Hier en dara is wel wol te koop, maar niet echt prettig om mee te haken. En wel breinaalden her en der, maar geen haaknaald te bekennen. Dus op internet rondgekeken en terrecht gekomen in een plaatjes hier ff verderop. Ja daar zit dus nog een lekker "ouderwets"handwerkzaakje met veel keuze aan wol, katoen, wat stofjes ed.
Daar heb ik flink wat kleurtjes ingeslagen, zodat ik voorlopig keuze genoeg heb. Op internet wat voorbeelden opgezocht. Maar ook heb ik een haakboekje van Sinterklaas gekregen vorig jaar. Binnenkort de eerste probeersels (van gewoon wol) en bij een geslaagd project ga ik over op de haakkatoen.
Hier een foto van d ekleurtjes die ik uitgezocht heb. Ook kreeg ik een voorbeeld van een leuk visje, dus die volgt ook nog (ooit, haha).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten