Translate

maandag 14 februari 2011

Insa nr 2 klaar


En dit is Insa nr 2. Vanmiddag ff Danae's taille meten voor het elastiek. Morgen naai ik het dan vast bij Daniek. Ik heb een soepelvallende spijkerstof gebruikt. De stof is al geborduurd en er zitten blauw/groene pailletjes op. Rekening houdend met de smaak van onze vrienden , zou een extra versiering te veel worden. Ik heb deze Insa gemaakt voor Daniek, ons vriendinnetje, die morgen 5 wordt. Ik heb alleen de bovenlaag gemaakt. Deze heb ik met 5 cm verlengd. Ik heb de voorkant en zijkanten 13 cm ingerimpeld, niet over de hele lengte. Het achterste deel heb ik gewoon recht gelaten. Zo is ook gelijk duidelijk wat de achterkant is.
Dit rokje vindt Danae ook erg leuk, dus dit stofje gaat binnenkort nog een keer veranderen in een Insa. Maar ik wil em dan wel iets anders maken, zodat het geen identieke rokjes zijn. Maar daar heeft mevrouw vast zelf nog wel een idee voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten