Translate

vrijdag 11 februari 2011

Insa nr 1 klaar !!

De eerste Insa is klaar.
Het elastiek heeft de bovenrok een aardig eind omhoog getrokken, dus deze heb ik verlengd met een roezel. Van de onderrok heb ik een cm of 6 afgehaald. Ik twijfelde over het verschil tussen boven en onderrok, maar mijn man was heel duidelijk. Het was een te groot stuk. Dit is toch suptieler.
Hier showt Danae de rok voordat ik de rok
had afgewerkt. Hij valt een beetje mal, omdat ik em niet ff recht mocht trekken naar de zijkanten toe.
Op naar Insa nr 2 en 3. Deze vindt Danae niet mooi genoeg, zij wil perse met borduurtjes erop. Dus morgen mag ze stof en borduurtjes uitkiezen voor haar rok. En ik wil ook nog 1 maken van een bewerkt spijkerstofje. Maar weet nog niet of ik die dan van 2 lagen ga maken of alleen (een wat langere) bovenlaag. Dubbele spijkerstof is misschien te dik voor de komende maanden.


1 opmerking:

  1. Hoi Bianca,

    Je vroeg naar een patroontje op mijn blog, maar ik kan je niet mailen. Zou je mij een mailtje willen sturen? Dat kan via mijn blog.

    Groetjes Judith
    www.madebyjuultje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen