Translate

dinsdag 8 februari 2011

hartjes

Hier zijn dan eindelijk de foto's van de hartjes die ik vorige week heb gemaakt.
Op de ecru hartjes heb ik het woord "Love" geborduurd. Ik vind zelf hartje 1, met het kartelrandje het mooist geworden. Ik vind dit ook makkelijker naaien. Je hoeft niet te keren en geen klein randje met de hand dicht te naaien zoals bij versie 2.
Dit hartje heb ik samen met Danae gemaakt. Zij koos voor dit roze stofje en wilde GEEN karteltjes eraan.

Fot 4 en 5 zijn de voor en ahcterkant van het 4e hartje. Wat restjes aan elkaar gemaakt en hiervan een hartje geknipt. Vind het niet zo hele mooi geworden, het is teveel voor zo'n klein hartje. Binnenkort ga ik een wat proberen met 2 lapjes.
Maar al met al erg leuk en makkelijk om te maken. Ook heel snel resultaat, zeker leuk om met kinderen samen te maken.



1 opmerking:

  1. Hallo Bianca
    Hoe naai je het hartje met kartelrand? Je zegt dat je het niet met de hand hoeft dichtte naaien. Maar je moet hem toch vullen. Ben benieuwd naar je antwoord.
    Groeten Janneke
    j.brandemann@kliksafe.nl

    BeantwoordenVerwijderen