Translate

donderdag 3 februari 2011

Ziekenboeg

Er komt weinig van mijn creatieve plannen, waar ik eindelijk weer eens zin in had. Het begon dit weekend al met koorts bij Joah, de jongste telg. Dat gaat tot vandaga op en aan. Ook heeft hij veel moeite met zijn ontlasting, ondanks de medicijnen blijft het binnen. Hij is nu ruim 2,5 jaar en ik denk dta het heel erg met zindelijk worden te maken heeft. Ik herken erg veel van zijn grote zus hierin. Dinsdag heeft hij een clisma gehad, maar helaas bleef het bij 1x en zit ik met smart te wachten op de volgende lading.

Arwen de middelste begon maandag, licht buikgriepje en wat koorts. Zij is vandaag weer naar school. Danae kreeg dinsdag koorts en dat loopt af en toe hoog op. Gisteravond viel ze aan tafel (nee ze wil zelf niet gaan liggen) in slaap met 40 graden koorts. Een uurtje later met zetpil naar bed gedaan en ze heeft tot half 8 vanmorgen geslapen, temp is flink gezakt en ze oogt een stukkie fitter. Wel hebben Joah en Danae flink loopneuzen en hoesten ze. Maar klop af dat er niet gespuugd wordt. Oh jakkie dat vind ik zo vies.

Manlief heeft hele nacht liggen zweten en last vd keel, maar ja die moest van zichzelf natuurlijk wle aan het werk. Dus mag hopen dat ie vanmiddag fitter thuiskomt. Want das pas echt wat als je kerel ziek is. Pffffff.


Danae riep dat ze vandaag wel met me wil knutselen. Dus eens kijken of ze haar 1e naailes gaat krijgen straks. en dat we samen leuke hartjes voor haar kunnen maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten