Translate

dinsdag 8 februari 2011

Sewing clothes kids love

Joehoe, mijn boek is al binnen. Lekker snelle levering bij Bol.com. Baal wel een beetje dat ik naast de aanbieding grijp van vorige maand. Bij amazon.de is ie trouwens helemaal goedkoop, maar ja ik heb geen creditcard om hem daar te bestellen.
Ik ben toch maar overstag gegaan en heb het boek dus eindelijk gekocht.
Gelukkig kan ik op farbenmix.de de nederlandse beschrijving vd patronen erbij pakken. Mijn engels is niet zo geweldig wat dat betreft.
Het Insa rokje gaat zeker komen. Zoiets zit nl al hele tijd in mijn hoofd om te maken. Maar ik vond dus nooit een goed patroon ervoor. Was zelf al eens aan het prutsen geweest, maar zonder het gewenste effect.

En zo'n Feliz jurk spreekt mij ook wel aan. Maar geen idee of dat nog wat is voor Danae. Maar heb genoeg lapjes liggen om er eens 1 op proef te maken. Anders zijn er genoeg meisjes in mijn omgeving die erg blij worden van zo'n jurk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten