Translate

donderdag 3 maart 2011

Buit Stoffenspektakel

Dit is de buit van het stoffenspektakel in Zwolle. Gisteravond ben ik even heen geweest. Ik ga nog steeds voor de goedkopere kramen. Als ik straks mijn webwinkel open heb en het lekker loopt, wil ik ook wel eens wat duurdere stofjes kopen. Maar ik vind het nu nog te duur. Al loont het eerst rondkijken en dan pas kopen echt. Zo zag ik de bruine stof bij 2 andere kramen voor 3 euro per meter meer liggen. En grappige is dat ik thuis pas zag dat de bruine en rode hetzelfde waren. Ik kocht ze nl bij verschillende kramen.

Alle stofjes zijn gewoon katoen, dus die veranderen veelal in rokjes. Ook wil ik wat gebruiken voor labeldoekjes. Eindelijk heb ik ook stofjes met matrousjka's (?) erop. Straks een kijken welke leuke combi's ik kan maken met de voorraad die er nog ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten