Translate

donderdag 24 maart 2011

2 haakboekjes gekocht

Deze 2 boekjes heb ik net bij bol.com besteld. Als het goed is krijg ik ze morgen in huis. De vis die ik hier eerder postte komt uit het ene boekje. Dat patroon kreeg ik bij de wol. Die vis haakte heel makkelijk, dus hopelijk staan er nog meer van die leuke patroontjes in. Het boekje wat ik laatst gekocht heb bij de witte boekenwereld valt een beetje tegen. Ben nog niet verder gegaan met de kat die ik daaruit maakte en meer op een gedrocht lijkt dan op een poes.
Dit is een foto van bovenaf. Zie de verhouding van de staart en de inimienie pootjes. Ook het snuitje (dat kleine wite stukje voor aan de kop) is niet naar mijn zin.
Ik denk dat ik uit ga halen en een ander patroontje ga zoeken. Iemand misschien tips voor een leuk katje?

1 opmerking:

  1. Op www.haakkransje.hyves.nl staat nu een hele leuke poes om te haken, het patroon is van Amigurumikraam.
    Je kunt ook vragen stellen als je er niet uit mocht komen.

    Groetjes, Esther
    www.haakkransje.hyves.nl

    BeantwoordenVerwijderen