Translate

dinsdag 1 maart 2011

Een jaartje ouder

Gisteren was ik jarig. Ik ben goed verwend. Natuurlijk met 3 mooie tekeningen van de kinderen. Maar ook kreeg ik hele leuke cadeautjes.
Van mijn man en kinderen heb ik een hele mooie zilveren ketting gekregen. Vrij stevige staafjes, mat en glanzend om en om. Een extra bakblik, zodat we alle koekjes in 1 keer kunnen bakken, of 2 grote pizza's. Dara verheugen de kids zich nu al op.
Paasversieringen voor mijn alternatieve kerstboom/paasboom/hartjeshanger.
Ik kreeg 2 leuke kattenmokken. Een mooie zwarte tas, vrij simpel, maar doet luxe aan door de geborduurde rozen. Wel een model wat ik misschien eens ga namaken als ik canvas op de kop kan tikken (morgen op stoffenspektakel eens kijken).
En wat gezellige plantenbakjes met oa narcissen.
En een nieuwe toiletbril met zo'n demper, zodat de bril niet meer op de pot kan klappen.
En ook weer wat geld, wat ik morgen ga uitgeven in Zwolle op het stoffenspektakel en waar ik al een voorraad katoen heb gekocht.
Het was een supergezellige dag.

Ook zie ik een nieuwe volger, heel erg leuk dat je op mijn blog komt kijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten