Translate

vrijdag 25 maart 2011

haakboekjes zijn bezorgd

Joehoe, lekkere snelle service bij bol.com. De haakboekjes zijn net bezorgd. Het boekje "Vrolijke beestjes haken" doet zijn naam echt eer aan. Er wordt veel gebruikt gemaakt van meerdere felle/vrolijke kleurtjes.
Ik zie oa : kippen, hazen, poezen, vissen en een duizendpoot. Heb echt de kriebels om eraan te beginnen.

"Dierenvriendjes haken" ziet er ook leuk uit. PIP de pinguin staat er ook in. Die ben ik op verschillende blogs en op het haakforum al tegen gekomen. Ook de egeltjes op de voorkant zien er zo leuk uit. Alleen heb ik dat soort wol niet.
Als alles een beetje meezit kan ik zeer binnenkort nieuwe creaties laten zien. Arwen (de middelste) mag zo een diertje uitzoeken waar ik vanmiddag aan ga beginnen. De zwarte kat ga ik uithalen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten