Translate

woensdag 29 september 2010

Stoffenspektakel

Yes, vanavond lekker neuzen en natuurlijk ook kopen op het stoffenspektakel in Zwolle. Zodra manlief zijn voet over de drempel zet, ben ik weg. Gelukkig is het tot 21 uur in Zwolle. Ik kon onmogelijk oppas krijgen voor vanmiddag.

Ik wil toch wat donkere kleuren voor de winter scoren. Ik heb vooral veel dunne katoentjes in de kast liggen. Ben benieuwd wat het aanbod is. Kwam afgelopen donderdag nogal teleurgesteld van de markt thuis. Die man had opeens geen goedkope stof meer, alleen maar vanaf €5,00. Dus ja dan sla ik niet meters tegelijk in.
Binnenkort laat ik de buit zien. Heb al leuk idee voor nieuwe rokjes, gezien op een engels blog. Maar ja geen patroon he. Dus ben zelf aan het prutsen om iets soortgelijks te maken. Mijn eerste proefrok is nog niet zoals ik het wil. Dus ff flink aan verknippen en uithalen.


1 opmerking:

  1. En wat heb je allemaal gekocht? Laat zien die stofjes :)
    Leuk dat je mee doet met mijn give-away!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen