Translate

donderdag 30 september 2010

Bescheiden buit stoffenspektakel

Wat zal ik zeggen? Niet veel bijzonders, te duur, te hoge verwachtingen, ik te kritisch.... Ik weet het niet. Ik vond het stoffenaanbod niet spectaculair. Nu had ik enig idee wat ik wilde hebben en dat was er natuurlijk niet. Combi's maken met stoffen die ik thuis al heb, is dus nog niet gelukt. Ik wilde ik niet al te dure stoffen kopen, omdat mijn webwinkeltje nog steeds niet open is en ik dus geen idee heb of men wel op mijn creaties zit te wachten. (ik zit niet superlekker in mijn vel en heb geen puf alles uit te zoeken op financieel vlak, ik wil op save spelen).

Deze prinsessenjurk heeft mijn moeder 2 jaar geleden genaaid voor Danae. Hij is supermooi, helaas trekt ze em naar mijn idee te weinig aan. Maar ik heb hoop dat Arwen em nog eens aan wil trekken.
Voor een soortgelijke jurk heb ik nieuwe stof gekocht. Die jurk wordt dan voor de komende jaren.

De stof wilde niet echt lekker op de foto, ivm het glanseffect vd voile. Het is paars met een roze gloed. Ikzelf vind het erg mooi en hoop dat de meiden het niet te donker/saai vinden.
Nr 1, bruin met rode bloemetjes katoen. Hier wil ik rokjes van maken, eventueel in combi met stof wat ik heb liggen.
Nr 2, roze katoen met oud hollandse blauw witte plaatjes. Deze is ook voor rokjes.
Nr 3, lila pipstofje tricot. Hier wil ik mijn eerste shirt met lanhe mouwen van maken voor Arwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten