Translate

zondag 5 september 2010

haarbanden

Hier dan eindelijk de foto's van de haarbanden die ik laatst heb gemaakt.
De rode met witte hartjes zijn voor het kindercorso waar ik het al eerder over had.
Helaas heeft papa geen foto's gemaakt van de meiden en mij tijdens het kindercorso. Dus zal eens ff kijken of ik die van mijn moeder op de pc kan zetten (weet niet of zij snoertjes erbij heeft)



Dan vandaag het laatste dahliacorso, grootste van Nederland in Zundert, wat we gaan kijken. Maar dan wel voor de buis deze keer. Onze vrienden komen ook kijken met hun kids, want we krijgen tv brabant alleen digitaal en zij hebben dat niet. En dan hebben we het weer gehad voor 2010. Al is manlief al weer druk met zijn vriend ideeën aan het bedenken voor volgend jaar. Tja ze hebben nu eenmaal het corsovirus, dat gaat nooit meer over als het je met de paplepel is ingegeven. Dat heb ik dus niet.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten