Translate

dinsdag 10 juni 2014

Zoey zebra

Ze lag al maanden te wachten op de stopnaald. En mijn goede voornemen is: eerst de projecten afmaken die er liggen, voordat ik weer een nieuwe ami ga maken. Dus bij deze Zoey maar een afgemaakt. Ik zie zelf wel verschil in mijn haak"techniek". Ik haak nu wat strakker. Je kunt de fiberfill wel redelijk zien bij Zoey (helaas). Ook wisselen van kleur doe ik inmiddels op anders wijze, zodat het stukken minder opvalt. Toch is Zoey superleuk geworden. Ik heb voor de manen patroon links laten liggen, dat werd niks. Gewoon 6 vasten en dan toeren heen en weer tot ik ze lang genoeg vond.
Nu ligt er nog een Snuf konijn op me te wachten. projectje voor deze week, voordat ik weer mag haken van mezelf.

2 opmerkingen:

  1. misschien raar om zo te reageren
    ik vroeg me af of u bizz kids zomer 2009 nog te koop had
    wanneer dit zo is graag mailen naar Luna_sale_1988@hotmail.com
    ik hoop van u te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk van wel. Ik zal ff in mijn hobbykamer moeten zoeken. Je krijgt zsm een mailtje van mij. Groet Bianca

      Verwijderen